28 Haziran 2009 Pazar

Dostluk....

Liseden tanıdığım ama hiç selamlaşmamış bile olduğum birisiyle 10 yıl sonra tesadüfen bir ortamda karşılaşıp kanka oldum ben yaaa :) Ne enteresan bişey aslında birbirimize o kadar benziyormuşuz aslında. Neyse buna şükür.....
.
Çok arkadaşım var fakat dost olarak niteleyebileceğim kişi sayısı çok az . En yakın arkadaşım aslında arkadaşım değil, o benim CANIM. HATİCE'm...... Liseden bu yana kardeş gibiyiz ... Birbirimizden o kadar farklıyız ki kişilik olarak anlatam. Galiba biz bir bütünün 2 parçasıyız onunla. Farklı üniversitelerde ama aynı bölümlerde okuduk. Birbirimize çok yakın yerlerde çalıştık sonra büyüdük sevdiklerimizle evlendik.
.
O şuanda eşinin işi dolayısıyla Türkiye'nin bir ucunda ben diğer ucundayım. Ama sürekli görüşüyoruz yaz tatillerinde geliyor hasret gideriyoruz. 2 güzel çocuğu var canım arkadaşımın.
.
Hatcemin evlenip uzaklara gitmesinden sonra bir tane daha dost edindim. 2 yıl sonra evlenip o da yurt dışına yerleşti :(



Yani en yakın dostlarım benden uzakta ama Allah'dan internet denilen
müthiş icat varda km ler ne kadar uzun olursa olsun
dostluklar tam gaz devam edebiliyor...

5 yorum:

TATESAL 3 Temmuz 2009 02:05  

BENDE SİZİ İADEYİ ZİYARETE GELDİM ...SEVGİLER

Mert'im 3 Temmuz 2009 07:30  

teşekkür ederiz :)

firdevs 5 Temmuz 2009 07:08  

ya o da bi sey mi :) ben tum dostlarimi ve arkadaslarimi birakip yurtdisina yerlestim :p son gunlerde hep ayni cumleyyi kuruyorum :) gurbetin gozu kor olsun :))))

Mert'im 7 Temmuz 2009 04:58  

Çok zor bir durum, gerçi artık koccaman bi aile olmuşsun sen sıkılmaya zaman kalmıyordur. :)

Unknown 19 Ağustos 2009 01:30  

sana bir ödülüm var.sayfama ugrarsan sevinirim.

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP