21 Ağustos 2009 Cuma

Ramazan tebriği ve teşekkür....

..Bugün ramazanın ilk günü, tüm islam aleminin ramazanını kutlarım. İnşallah bu mübarek ayı güzel bir şekilde yaşarız...............

.

.. Birde beceriklimi becerikli bir blog dostumdan ödül almışım yeni gördüm (Bu aralar misafirlerimiz çoktu, net e giremedim denilebilir.) Sevgili Eylem çok teşekkür ediyorum arkadaşım, gerçekten de çok mutlu oldum.


İŞTE ÖDÜLÜMMMM

7 Kişiye dağıtıp tek tek haber vermek gerekiyormuş. 7 kişiyi seçmem çok zor çünkü listemde bulunan herkese mutlaka hergün evet hergün uğrarım 1-2 gün görmesem meraklanırım. Bu yüzden bu ödül herkese gelsinnnnn.

6 yorum:

TATESAL 21 Ağustos 2009 14:31  

Ödülünüz için tebrik ederim...
Hayırlı ramazanlar...

TATESAL 21 Ağustos 2009 14:31  

Ödülünüz için tebrik ederim...
Hayırlı ramazanlar...

GAMZELİ ANNE 21 Ağustos 2009 18:58  

ödülün için tebrikler canım..hayırlı ramazanlar:)

zehra 22 Ağustos 2009 07:55  

hayırlı ramazanlar gecırdıgınız en guzel ramazan olması dlegı ıle

uğurlu gelecek 27 Ağustos 2009 02:06  

iyi ramazanlar..

Yasemin 27 Ağustos 2009 07:30  

bende hediye vermiştim ama geç kaldım

neyse mim var bizde onu alalım :P :)

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP