19 Kasım 2009 Perşembe

Kararsızzzzz.....

Uzun bir ara verdik maceralarımıza, aslında bu aralar düşünüyorum böyle yazmak mantıklımı diye.

Yani aslında istemiyorum eski bir arkadaş, eski bir sevgili farketin bloğumu. Aslında o kadar çok istiyorum ki hem oğlumun hem de benim kişisel bir bloğumuz olmasını ne çok anlatacağım şey var aslında.

Bilmem belki fotoğrafımın falan olmadığı bir blog açarım belki kendime içimi dökebileceğim.......

.......................

Biz hep aynıyız değişiklik yok Allah' a şükür yani iyiyiz mutluyuz. Domuz gribi korkumuzda olmasa herşey süper olacak ama buna da şükür. Allah hepimizi korusun bu pis hastalıktan. Şu anda oğlum salonda CALİLOU izliyor babasıyla bende kendime bu akşam farklı bir mekan seçtim oturma odasında takip ettiğim blogları okuyorum, birazda çalışacağım. Her ne kadar oğlumla farklı odalarda olduğumu için rahat etmesede.................

4 yorum:

Öykücü 19 Kasım 2009 22:47  

Açacağın gizli blogdan da haberimiz olsun:)

Yakalanma korkun varsa fotoğraf koymadan da yazabilirsin eski fotoları da kaldırabilirsin.

Sevgiler..

Mert'im 21 Kasım 2009 12:24  

tabiki özellikle senin gibi yazdıklarından çok hoşlandığım blog dostlarımın hepsine tek tek haber vericem....

Yasemin 3 Mayıs 2010 08:14  

bende öğrenmek isterim o blogu

Bekir Mert & Metehan 25 Haziran 2011 14:07  

Selam nerelerdesiniz biz döndük. yeni bir bloğ açarsan haberimiz olsun. Mert i kocaman öpdüm. by

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP