15 Ekim 2008 Çarşamba

Biraz yaza dönicez şimdi...

Yaları ailecek kalabalık olduğumuzda Ören'de gittiğimiz bir yer var. Burası hem deniz hemde piknik için çok uygun bir yerarka taraf kavaklarla çevrili masaları olduğu piknik alanı, önü kocaman bir kumsalı olan bir sahil. Denizi sığ fakat tertemiz ve tamamen kum ee biz pek burda yüzemesekte pek çocuklar için mükemmel bir yer .
Annesinin teyzesinin oğullarıyla oynamaya bayılır benim oğlum. Hele şu elinde kova olan ufaklık yokmu ona aşık isminide mini mini topi topi koydu kendisi, e bizde Tarık demeyip mini mini topi topi diyoruz. Evet deniz demek çocuklar için sınırsız su, kum ve oyun demek.

Minik Orkom denizden çıkıp İkbal teyzesinin aldığı şeker gibi plaj havlusuyla kurulanmış bile.

Bu da farklı bir haftasonundan bir kare ben bu fotoya bayılıyorum. Yavrum annesinin "Mert bana bak oğlum, meeeerrrtt hadi gülümse" sözlerinden sıkılmışcasına garip garip bakmış.

Yirim onu ben yirim yirim.

"Ohhh.... bol bol yüzüp :) yorulduktan sonra mangal hazır olana kadar biraz dinleneyim dedim. Bir rahat yok arkadaş bana her yerde bir kamera bu kadarmı zor ünlü olmak yafuu."


" Bari ilgilenmiyormuş gibi yapayım."


"Eeee sıkıldım ama indirin lan beni burdan."

0 yorum:

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP