17 Ekim 2008 Cuma

Evde iki başına...

Saat 12.30 gibi oğluşumu uyutabildim ve geçtim bilg. başına bloğa yüklenecek bissürü foto var ama yükleyecek adam yok. Neyse bari taaa eylülden kalma çok güzel bir akşamın fotolarını yükleyeyimde içimde kalmasın yani. Bu akşam kardeşim bizde benim kocayla bilg. oynuyorlar :) bende koydum laptopu yere bir taraftan onları izlerken bir yandan bazı blogları gezdim eee bunlarıda eklemeden geçemedim.
Oğlumla başbaşa yanlız kaldığımız bir akşam (ilk kez) oğluşumla demledik bitki çayımızı üzerine meyve, bisküvi ohhh şöyle başbaşa takıldık işte. Oyuncaklarımızla oynadık yani güzel bir akşam geçirdik.

Bu ünlü selocanımız. Mert daha bebecikken türkcell reklamını çok sevdiği için belki oynar diyerekten almıştım ama malesef umduğum gibi olmadı. O akşam onunla fotoğraf çektirmek istedi e bende kırmadım tabiki.
Yanlız bu arada surata dikkat zorla gülümsemek bu olsa gerek.


Daha sonra bowligle devam ettik oyunumuza



0 yorum:

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP