7 Kasım 2008 Cuma

Bu gece uzun olacak besbelli.......

Mert'imi az önce uyuttum, bari hazır kocacım çamaşırlamızı asarken geçtim bilisayarın başına. Öncelikle efemm çok güzel ve hareketli bir akşam yaşadık yavruşumla. Yarın misafirlerimiz gelecek bu yzden şölee güzelce bi mutfağımızı temizledik, yeni aldığımız mutfak örtülerimizi serdik (yaklaşık 2 ay önce aldım ama kıyıpta bir açamadım dı) ,sonracıma buzdolabımızı temizledik hemide minik kuzumla, curcunayı düşünün artık. Pek eğlendi yani eğlendik. Oynadık, şarkılar söyledik,etrafı dağıttık. Haaa bu arada yanlızdık bu akşam biz babamız maça gitmişti.

Off aslında çok canım sıkkın ofiste işler boyumu geçti boğuluyorum bir taraftanda evimizin dibine geçen yıl bir bina yaptılar 4 katlı , bizde 4. katta oturuyoruz ve mutfaklarımız çokkk yakın hani elimizi uzatsak ... o kadar yanii. Ama oturan yoktu taaaki düne kadar evet birileri taşınıyor , çok sinir oldum yaaa görünce. Offf yazın artık dip dibe balkonlarda kahve muhabbeti yaparız, öncki yazlar ne güzeldi ışığı kapatıp uzanıyorduk bile. Amaaan ne yapalım iyi insanlara benziyorlar belkide iyi olur onlarında küçük bebekleri var hayırlısı olsun artık .

Neysem şimdiki asıl sorunum aslında yarınki misafirlerime ne yapıcam.. Öfff aklımada bişey gelmiyoki , browni mi yapsam acaba tatlı olarak :( aslında ne yaparsam yapayım hemen 2 çşitini bu gece yapmalıyım... Aneyy saatte şu an itibariyle 00.00 Hadi günlükcüm kaçtım ben, bi gireyim şu pembiş mutfağıma bakiim ilham gelecek mi? Haydinn iyi geceler.

1 yorum:

zehra 8 Kasım 2008 00:21  

kolay gelsın yakın olsunda yarımlık bırseyler yapar bırakırdım sabah:))

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP