10 Kasım 2008 Pazartesi

Browni hımmm nefis....

Evet cumartesi misafirlerim geldi, ben daha önceki postta anlattığım üzere cuma gecesi browni tarifi avına çıktım ve süper bir tarif buldum.Ama malesef makinamı bulamadığım için foto yok :(

Browni

Sos:

2 bardak süt
2 dolu kaşık pudra şekeri (ben toz şeker kullandım)
2 dolu kaşık kakao
çikolata ( Kare çikolatanın yarısı yada hepsi)

Kek:

3 yumurta
2 bardak şeker
2 bardak un
3 kaşık kakao
1 bardak sıvı yağ
1 bardak süt
1 pk. kabartma tozu
1 pk. vanilya

Yapılışı:

E anlatacak bişey yok aslında keki kek gibi pişirdim 180 derecede borcam tepside, pişince kare kare kesip üzerine daha önceden hazırlayıp soğuttuğum sosu döktüm. Tepsinin üzerini soğuyunca folyoyla kapattım ve sabaha kadar buzdolabına attım.

Sonuç: Süper oldu daha önce hiç bu kadar güzelini yememişim. Hem çok hafif hem lezzetli.
Haaa bu arada kek ssıcak sos soğuk olacak

( Bloğun ismini bulamadığım için belirtemiyorum, ama arkadaşım süper bir tarif teşekkür ederim.)

Şimdide yeni uyguladığım bir poğaça tarifini sunayım izninle sevgili günlük


Süper nefis poğaça

Malzemeler:

1 subardağı süt
1 su bardağı ılık su
1 su bardağı sıvı yağ
2 pk. instant kuru maya
2 yumurta (sarılar üzerlerine)
5 tatlı kaşığı toz şeker
2 tatlı kaşığı tuz
ve un

yoğurduktan sonra kabarana kadar bekletiyoruz, daha sonra isteğe bağlı içine lor yada patates- kıyma harcını koyup pişiriyoruz. Ben şahsen bazılarını boş pişirip piştikten sonra kesip içine ince bir dilim peynir koydum.

Yorum: Hıııııımmmmm nefis ,süper,enfes v.s.



Neyse geçelim c.tsi akşamına

Oğlumun ve benim canım çok sıkıldı misafirlrimiz gittikten sonra babamıza bizi gezmeye götür diye tutturduk ama malesef şanssızlık gidemedik evde mısır çay akasya durağı keyfi yaptık. İştahımızı pazara sakladık.

0 yorum:

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP