19 Aralık 2008 Cuma

Aman nazar değmesin bugün bana , bloğuma yazma rekorunu kırdım ben bu gün neysem şimdi artık gidiyorum kocamın yanına çay yaptı bana. Kuzuyu uyuttuk biraz keyif yapalım şimdi. Amannn saat da 00.00 tamı tamına yarın cumartesi ama ben çalışcam. Misafirlerden sonra ev berbat halılar silinecek, camlar falan filan.

...............
Dışarıda da şiddetli bi yağmur var bu havada işe nasıl gitcem ben yarın ya. Offff yorgunum bütün hafta yanlızca bir projeyle uğraştım. Ne projeymiş ama neysem bittide rahatladık. Hadi bye

2 yorum:

GAMZELİ ANNE 19 Aralık 2008 14:55  

ooohhhhh afiyet olsun...bizde çocğu zaman,geç vakitte sıcak çikolata veya kahve gibi yiyip içenlerdeniz malum çocuk olunca ancak onu uyutunca vakit buluyoruz...canım sana bişi sorcaktım hani bu senin sitendede var yaş hesaplıyo evlilik yılınızı felan çizelge varya izleyicilerin altında solda onlar nasıl yapılıyodu bi kez yaptım da unuttum bide ingizilice olunca dahada zorlanıyo insan...belki benim gibi merak edenler vardır açıklarsan resimli olarak adım adım sevinirim şimdiden teşekkürler .....

Mert'im 22 Aralık 2008 14:54  

tamam canım söz, yarın adım adım anlatıcam blogda. Öpüyorum senide bebişinide.

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP