31 Aralık 2008 Çarşamba

Vahşetttt

Günlerdir tv yi izlememeye çalışıyorum; gördüğüm bu insanlık dışı görüntüler beni kahrediyor. Biliyorum; çok üzüldüm ,kınıyorum,boykot ediyorum demek çok yetersiz ve gereksiz bunlarla vicdanımız rahatlıyormu sanki.
..............
Ben uzun yıllardır aldığım ürünlerde TM damgasını ararım ama vazgeçemediklerimizde var yine içinde. Ama bunlarda yetmiyor ya yetmiyor artık bu kadar kişinin bir hiç uğruna ölmesini yinede engelleyemiyoruz.
...............
Nerde bu dünya ya nerde AMERİKA masum bebecikler hayatının baharında insanlar katlediliyor, dayanamıyorum artık lütfen bişeyler yapılsın bu durdurulsun artık. İçim o kadar acıyor ki şu anda kelimelere dökemiyorum.
................
Yeni yıl kutlamaları için verilen reklamları görünce yazık diyorum ya , yazık bize insanlığımıza yazıklar olsun. Dünyanın bir tarafındaki masum kardeşlerimiz ağlayarak cansız bebeklerine sarılırken biz 10-9-8............heyyooo 20009 diye bağırabilip sevinç çığlıkları atabiliyorsak yazıklar olsun bize.
.................
Demek ki; acıya bu kadar alışmışız artık yanımızda biri vurularak yere düşse şöyle bir bakıp geçip gidicez evimize. Ben böyle bir hayat istemiyorum.
................
Oğlumun böyle büyümesini istemiyorum, bu kadar duygusuz ve acımasız olmasın. Haberlerde ağlayan ölen yakınlarına sarılanları görünce soruyor bana" ANNE NEDEN AĞLIYOR" ben ise boğazımda kocaman bir düğüm ve birden akan göz yaşlarımla cevap vermeye çalışıyorum "babası ölmüş annecim o yüzden ağlıyor" tekrar soruyor "ALLAH MI ALMIŞ YANINA ?" CEVAP: !!!!!!!!! aaa hadi oğlum bak arabaya bu zürafayı bindirelim hadi..
................
Söyleyemiyorum ki, oğlum bu dünyada çokkk cani var bunlar birinin can vermesiyle mutlu olan yaratıklar insan değil onlar HAYVAN.

0 yorum:

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP