2 Ocak 2009 Cuma

Mimlendim :)

Sevgi SEYBE beni mimlemiş.Bu benim ilk mim'im çokkk heycanlandım bende. Hadi hemen sorularımıza geçelim

1- En sevdiğim kelime ; oğlumun bana üzerine basa basa annnneeemmm diye seslenmesi.
......
2-En nefret ettiğim kelime; Sonra bakarız aşkım (kocam tarafından)
.....
3- Beni ne heycanlandırır ; Beni 5. yıla yaklaşmış olsak da kocamla baş başa yemeğe çıkmak hala çok heycanlandırır. ( Daha bir çok şey var ama en çok kalbimin çarptığı bu )
.....
4- Heyecanımı öldüren şey; Büyük bir emekle yaptığım bişeyin farkına varılmaması :(
.....
5- En sevdiğim ses(ler) ; Ezan sesi, su sesi, çocuk sesi
.....
6- En nefret ettiğim ses; Korna sesi
.....
7- Hangi mesleği yapmak istemem ; Hemşirelik (hiç bana göre değil)
.....
8- Sahip olmak istediğim doğal yetenek; gitar çalıp şarkıda söyleyebilmek ( Sesim berbatttt)
.....
9- Kendim olmasaydım; yok yok ben yine kendim olayım. ( Seviyom ben beni)
.....
10- Yaşamak istediğim yer ; kocaaamann bir bahçesi olan bir ev (Aminnn)
.....
11- En önemli kusurum ; Aceleciliğim (Hemen herşeyi oldu bittiye getiririm)
.....
12- Bana en fazla keyif veren kötü huyum ; Gece geç yatmayı sevmem (Sabah kalkıp işe gitmek ölüm geliyo)
.....
13- Kahramanım kim; ANNEM
.....
14- En çok kullandığım küfür ; Küfürden nefret ederim ama "manyakmısın olumm sen" derim bu sayılırsa .
.....
15- Şu anki ruh halim; mutlu :) yarın cumartesi.
.....
16- Hayat felsefem ; Evdeki huzur , zenginlik budur .
.....
17- Mutluluk rüyam ; Benimde Seybe gibi araba kullandığım rüyalar. ama yakında gerçek olacak yupppi :p
.....
18- Mutsuzluğumun tanımı; Bazen kendimi çok yanlız hissederim, bu beni çokkk üzer.
.....
19- Nasıl ölmek isterim ; Oğlumu büyümüş pırıl pırıl bir adam olmuş ve evlenmiş gördükten sonra yatağımda ve imanla.
.....
20- Öldükten sonra Allah'ın bana cennet kapısında ; "Sende iman dolu halis kullarımdan birisin seni ve sevdiklerini cennetime kabul ediyorum" demesidir. (Aaaaminnnn ya rabbim)

İŞTE BU KADAR SEYBE CİM ÇOK TEŞEKKÜR EDRİM SANA BENDE "GAMZELİ ANNE" VE "ZEZE İLE UCİ" Yİ MİMLİYORUM.


YA BİR DE NASIL BAĞLANTI VERİYORUZ BLOGLARA BİR TÜRLÜ YAPAMADIM BEN.

(Yaptım yaptım yuppi, teşekür ederim sevgili Seybe)

3 yorum:

Seybe 4 Ocak 2009 01:32  

Tesekkurler Mert. Araba ruyalarinin gercek olacagina sevindim. darisi basima diyecem ama arabistanda bu yasagın kalkmasi ölüm getirir o yuzden ben her sene bir aylik Turkiye tatilime sakliyorum hevesimi;)hersey gonlunce olsun..

Seybe 4 Ocak 2009 01:34  

Baglanti verebilmek icin; metin penceresinin ustunde dizili olan seceneklerde url ekle diye bir secenek goreceksin isareti birbirine kenetli iki zincir gibi gorunuyor istedigin kelimeyi secip oraya tikladiktan sonra acilan minik pencereye yonlendirmek istedigin adresi yaziyorsun bu kadar;)

Mert'im 4 Ocak 2009 07:54  

Çok teşekkür ederim şu bağlantı işini çözdüm sayende.

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP