31 Ocak 2009 Cumartesi

Evimizden....

evimizin her akşam ki hali :)

önce bütün arabalar sıralanır , annesi acaba bazılarını yoketmiş mi diye bakılır, eksikliği hissedilen oyuncak hemen sorulur " ANNE BU YARIŞ ARABASI AMA HANİ DAHA BÜYÜĞÜ VARDI YA O NERDE" diye.

Evet başka bir akşam yine aynı manzaralar...

birde tırnak yiyiyoruz nasıl atlatırız bu durumu bilemiyorum. Kurban bayramından beri hiç tırnaklarını kesmedim desem doğrudur. Lütfen bu konudaki görüşlere ve çözüm önerilerine çok ihtiyacım var :(


Seç beğen al...

Şu tırnaklarla çokkkk sorumuz var çokkk , Allahım sen yardım et.

Sonunda ayakkabılığımızı temizledim bir sürü gereksiz ayakkabıyı ihtiyaç sahiplerine vermek için ayırdım. Ve artık pırıl pırıl bir ayakkabılığa sahibim.
Bunlarda oğlumun artık kullanmadığımız bebeklik ayakkabıları amaaa bunları dağıtmaya içim el vermiyor oyüzden bunları küçücük bir kutuya koydum. Açıp açıp bakıp koklamak için....

Şu ortada görülen kırmızı antenli yaratıkcığın olduğu ayakkabıyı oğlum daha küçücükken almıştım, aldım eve geldim hemen giydirdim baktım birazcık büyük gibi , bir kaç ay sonra giymesi için kaldırdım . Ama daha sonra evi ne kadar deşsemde :) bulamadım yani böyle hiç giyilmeden tek başına kalakaldı.

2 yorum:

Seybe 3 Şubat 2009 09:00  

Canim benim ne kadar tatli oynuyor. Cocuklu her evin hali boyle.
Tirnak yeme konusunda bir pedogog kadar uzmanligim var bu konuda senin icin bir post atacam bloguma buraya yazmak isterim ama konu cok uzun. lutfen arada takip et. oku ve mutlaka uygula bizde boyle bir asama atlattik ve gececek emin ol sakin takma kafana.

Mert'im 3 Şubat 2009 13:47  

Bilmiyorum Seybe cim, bu konu beni çok üzüyor. Her gün sana bi uğruyorum zaten , merakla bekliyorum postunu inşallah bizde atlatırız.

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP