15 Şubat 2009 Pazar

Blog ödüllerim en sonunda geliyooooo

Birçok sevdiğim blog var aslında, hergün acaba yeni bişeyler varmı diye baktığım. İşlerimden dolayı öyle çok blog blog gezemiyorum. İşte en sevdiklerim Cıstak cıstakkk...

1- Bana da ödül gönderen Bekir Mert in annesi Yasemin

*****

2- Gamzeli anne Kezban

*****

3- Anne ve Bebişi Esra

*****

4- Gelin Ayşe Ayşe

*****

5- Zehra

*****

6- İbrahim Eren in annesi Seybe

*****

ve son olarak

*****

7- TiniMini Hanım

******

Aslında 10-15 arası sevdiğim blog var ama ilk aklıma gelenler bunlar.

Herkesi öpüyorum SEVGİLİLER GÜNÜ kutlu olsun ( Her ne kadar beni alakadar etmesede bu gün)

1 yorum:

Anne ve Bebisi 16 Şubat 2009 04:26  

Odul icin cok tesekkur ediyorum :)

Mert'in de bir an once sakinlesmesi icin dua ediyorum:) Hem calismak, hem ev isleri hem de cocuk bakimi cok zor. En azindan bazi aksamlar yemek-hazirlik isini esinle paylasmayi teklif edemez misin? Iyi yemek yapamiyor olabilir ama o aksam cay demleyip kahvalti etseniz ya da bir kac yumurta kirsa bile, o mutfakta bir seyler yaparken sen de oglunla salonda biraz rahatlar, oynar, vakit gecirirsin. Eger su anki durumdan cok bunaldigini, ogluna karsi bile tahammulunun zaman zaman kalmadigini ve destege ihtiyacin oldugunu soyleyip boyle bir teklifte bulunsan belki esin kabul eder?

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP