7 Nisan 2009 Salı

........

Seren Serengil 3 ay erken dünyaya getirdiği kız bebeğini bu sabah kaybetmiş. Haberi okuyunca çok üzüldüm bu 3. bebeğiymiş kaybettiği, Allah sabır versin çok acı bişey ve bu insan bunu 3. kez yaşıyor. Herşeyde bir hayır vardır derler ya bunda da vardır elbette bir hayır. Rabbim dayanma gücü versin bu acıyı yaşayan herkese.
.
.
Allah evlat acısı yaşatmasın diyorum başkada bişey diyemiyorum.

2 yorum:

zehra 8 Nisan 2009 03:53  

bunu okudum ve cok etkılenmıstım :( malum bende 21. haftadayım) o yuzden korkuyordum allahtan doktorum bu gun rahatlattı benı :) cok sukur

MERT 8 Nisan 2009 03:57  

Her şey allah'ın elinde, zaten bir bebek oluşumu bir mucizeymiş vücut sıcaklığı falan filan bir sürü etken var bebeği var eden bunlar O'nun tarafından gerçekleştiriliyor tabiki de. İnşallah sağ salim bebişine kavuşursun bu kötü ihtimaller binde bir zaten. Merakla bekliyorum bende ilk sayfandan duyacağım o müjdeli haberi ve tabikide miniğin fotolarını eminim çokkk güzel bir kızın olacak belki dünür oluruz ;)

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP