14 Nisan 2009 Salı

Pipicik uff oldu :(

Oğlum 1 kaç haftadan beri sürekli çişini tutuyor bizim zorumuzla yapıyordu o da patlama aşamasına gelecekde ozaman razı olacak. Görünürde hiç kızarıklık yada acı belirtisi de yoktu. Gerçi benim oğluşum öyle ufak tefek acılara pabuç bırakıp da sızlanmaz, düşünce bile ağladığı çokkkk nadirdir o da tanımadığı birilerinin önünde düşerse utançdan ağlar ve hemen o ortamı terketmek ister bana çekmiş bu huyu iyiki babasına benzemedi :p
.
Dün işteyken annem aradı Mert'in pipisi çok fena şişti acıdığını söylüyor dedi, çok korktum açıkçası hemen babamızı aradım gel beni al eve gidelim doktora götürelim dedim. Eve bir geldikki çocuk sünnet olmuş gibi yürüyor yinede acımadığını söyleyerek doktora gitmekten kurtulmaya çalışıyor. Çeşitli bahanelerle kandırıp çıktık evden hastaneye gittik idrar örmeği için işemesini bekledik saatlerce, sonuç idrar yolu enfeksiyonu yokmuş. İltihaplanma dedi doktor 2 tane merhem 1 tanede ağrı kesici verdi.
.
İlk defa o akşam çişini ağlayarak yaptı yavrum kıyamam, merhemleride sürüyoruz ama bakalım yarınıda bekleyip geçmezse bir üroloji uzmanına götürmeyi düşünüyorum. İnşallah çabucak atlatırız.....

3 yorum:

Yelish 14 Nisan 2009 08:10  

cok gecmis olsun :(
Insallah hemencik gecer !

GAMZELİ ANNE 14 Nisan 2009 14:17  

geçmiş olsun çok zor bi durum benim kızda oluyor arada bi ama derdini anlatamdığı için sadece çişini yaparken ağlıyor ve poposunu kaldırıyor:(genelde kız çocuklarında olduğu söyleniyor ama malesef her yaşta herkeste görülebiliryor en kısa zamanda düzelir inşallah tekrar geçmiş olsun

Mert'im 15 Nisan 2009 00:22  

Evet kızlarda daha sık rastlanıyor ama bu idrar yolu iltihaplanması değilmiş, sünnet derisinden kaynaklanan bişey.

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP