15 Nisan 2009 Çarşamba

Pipicikle ilgili son gelişme

2 gün önce gittiğimiz doktorun verdiği o pomadlar içime sinmemişti hem acil servisde bakmışlardı yanlızca. Bende dün iş çıkışı iyi bir ü.rolog bulmak için çalışmalara başladım ama malesef 1 tane bulabildim iyimi kötümü bilmiyorum onunla yetindik. Burada ürologların pek özel muayenehaneleri yok yanlızca 1 tane özel hastane var ve 2-3 de özel poliklinik. Önce özel hastaneye gittik ama malesef onların ü.roloğu yokmuş. Sağolsun danışmadaki bayan devlet hastanesine telefon etti, şansımıza bir ü.roloji u.zmanı nöbetciymiş.Teşekkür ettik ayrıldık.
.
Devlet hasnesine gittik mesai saati dışı olduğu için yanlızca acil açık, ü.rologla görüşmek istiyoruz hemşireler hayır efendim önce acildeki doktorumuz görsün gerek duyarsa ü.roloğu çağırır diyor. E be kardeşim dün gecede geldik derdimize derman bulamadık işte. Neyse benim cır cır cığırmamla bizi ü.roloğun odasına gönderdiler afra tafra ile.
.
D.oktor beyin odasına gittik derdimizi anlattık gözünü bilg. ekranından ayırmadan dinledi dinledi ve tamam muayene odasına geçin geliyorum dedi. Tabii okeyde sırası falan gelirde oyundan atılırsa yazık olur dimi ama helede okeye dönerken. Yani aslında bu benim fikrim okeymi oynuyor ne halt yiyiyor haberim yok ama ööölee bön bön ekrana bakınca ben onu hissettiydim.
.
Neysem çıktık dışarıya beyefendi 10 dk. sonra geldi (oyun ancak bitti tabi) . M.ert ilk defa ağlamadan ayak diretmeden yattı ellettirdi şeyini doktora. Seninki elledi evirdi çevirdi, bende bu arada bir gece öncede geldiğimizi başka bir doktorun şunu şunu verdiğini sayıyorum ama aklı oyunda kaldı tabi. Ve eldivenini çıkardı yürümeye başladı odasına doğru.
.
Attı şartellerim seslendim arkasından "D.oktor bey göstermeye gelmedik nedir sorun " dedim. Adam gayet rahat "Sünnet olcek " dedi bu arada o yürüyor önden ben arkadan böyle konuşuyoruz yani. " Nasıl yani önceki pomadları kullanmayayımmı "dedim. "Hayır işe yaramaz kestirin gitsin"dedi. Bende arkasından bir sürü dua.....:) saydım tabi.
.
Bu sabah başka bir ü.rolog buldum şeker gibi adam gösterdik yine baktı baktı bunda bişey yokki dedi. Hem zaten sünnet yaşı geçmiş Mertin ancak narkozla olur bundan sonra dedi ( sünnet yaşı 0-6 ay arası ve 7 yaş sonrasıymış). Yok zaten kestirmeyelim ozaman ama açılırmı diye sordum açılır tabi dedi bir iki oynadı eliyle çıktı pipisinin ucu. Eee dün gece ....... d.oktor kesin sünnet açılma ihtimali yok dedi dedim. Aaa yok öyle bişey sıcağa yakın sabunlu su yapıp günde iki kere içine oturt 3 gün içinde bir sorun kalmıycak dedi.
.
E sevindik tabi doktordan çıkınca akşamdan beri içim çok buruktu , ağlar ,korkar diye üzülüyordum. Narkozdanda korkarım en iyisi 7 yaşından sonra rahat rahat çocukda bile bile olur sünnetini :p Atlattık Allahıma şükür

8 yorum:

Unknown 15 Nisan 2009 04:22  

geçmiş olsun canım.bizim başımıza da aynı sorun geldi ama biz sünnet ettirdik.çok şükür şimdi sağlıklı oğlum.size de geçmiş olsun.

Mert'im 15 Nisan 2009 04:25  

Teşekkür ederiz. Benimde şimdiki aklım olsa doğar doğmaz sünnet ettirirdim ama o zamanlar her kafadan ses çıktığından bu mümkün olmadı

Yelish 15 Nisan 2009 09:07  

Bizde Ilyasi 2gunlukken sunnet ettirdik Okadar rahat ettim ki anlatamam , 1haftada herseyi atlatti Butun annelere , anen adaylarina siddetle tavsiye ediyorum.
Bu arada o nasil bir Dr oyle yaa , sikayet yazsaniz hastaneye!! Insan var karsisinda , ben deli olurum biri yuzume bakmadan konustumu..ayyyyyyyy heleki oglun orda , kimbilir nasil deli oldun ..Cok sukur hersey niyiymis

Mert'im 16 Nisan 2009 01:12  

Sorma Yelizcim malesef üzülerek söylüyorum istisnalar vardır elbette ama TR de doktorlar çok bir alemler hele böyle bizim yaşadığımız gibi küçük beldelerde zannedersinki başbakan. O kadar havalardalar yani.

Seybe 16 Nisan 2009 03:32  

Bizde ayni sorunu bir bucuk yasinda iken yasamistik.Fakat bizim goturdugumuz urolog once cocuk doktoruna sonrada psikiyatriye danismis sunnet onayini alamayinca ufak bir operasyon uygulamisti. bu sunnet yasina kadar sizi idare eder demisti ve o gunden beri hicbir sorun yasamadik elh.
Sizede buyuk gecmis olsun. Umarim tedavi sonuc verir ve artik sorun yasamazsiniz.

zehra 16 Nisan 2009 05:23  

doktora sınırlendım :(
onun dısında hayırlı ugurlu olsun sunnetı mınık beyın masallah allah gormemıse cevırsın

uğurlu gelecek 16 Nisan 2009 07:36  

Çok geçmiş olsun merte.. Umarım çabucak geçer. Bende erkek bebek bekliyorum eşimle şuan için kararımız doğar doğmaz sünnet yaptırmak..

Mert'im 17 Nisan 2009 02:49  

Hepinizin iyi dilekleri için teşekkür ederim. Ama şimdilik ne yapacağız kararsızız yani her kafadan bir ses çıkıyor.

Uğurlu gelecek sağ sağlim kavuştursun senide rabbim oğluşuna, evet en güzeli doğunca yaptırmak bencede

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP