21 Nisan 2009 Salı

Nişana 5 kala hazırlıklar tam gaz....



Yaramaz oğlumun çiş çilesi sonunda bitti 2 gün sürdü ama mahvetti yavrumu, sünnet olmadan atlattığımız için çok mutluyum. Elbette sünnet olacak ama şu an sünnet yaşında olmadığı için narkoz olayından falan çok korkmuştum aslında, neyse ki rahatladık şükürler olsun.

.

Dayımızın nişanı c.tesi çok az kaldı artık. Ben elbisemi almıştım geçen hafta, babamızın yeni takım elbiseleri vardı yanlızca Mert'ime bişeyler almak gerekiyordu. Hani yeni giysin diye yoksa şimdiki çocuklar giyim konusunda çok şanslı bizler yeni bişeyler giymek için bayramları beklerdik :)

.

Dün iş çıkışı eve gittiğimde burnuma annemin yaptığı mis gibi ıspanaklı böreklerin kokusu geldi baktım babamda bizde tutturdum hadi sahile gidelim çayımızıda götürelim küçük bir piknik yapalım diye. En sonunda kazandım atladık arabaya doğru akçaya.... yedik içtik dönüşte alışveriş merkezine uğradık.. evet ennnn piknikçi halimizle biz alışveriş merkezinde :))
.
Oğluma 2 tane pantolon aldım üzerine bişeyler bakarken aklıma geçen yaz sonu indiriminden aldığım bir sürü gömlek ve tshirt geldi. 3 yaş için almıştım bu yaz kullansın diyerekten, işte onlardan koyu kırmızı bordoya yakın çok güzel bir gömlek vardı onu giydiricem altınada lacivert keten pantolon ve kravat tabi taktırırsa .......

1 yorum:

Unknown 22 Nisan 2009 04:25  

eminim çok şık olacaktır küçük bey.

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP