2 Mayıs 2009 Cumartesi

Mimlendim :)

Önce bebişini merakla beklediğimiz sevgili anne adayımız ZEHRA nın mimini yanıtlamak sonrada sizleri canım kardeşimin nişan fotolarıyla baş başa bırakmak istiyorum :)

1-Yıl sonunda zengin olmak koşuluyla bir yıl boyunca her gece kabus görmek istermiydiniz?

Cevap: Yaa en çok korktuğum şeydir kabus görmek ergenlik çağlarımda k.arabasanlarla çok savaştım. Hayırrrr ne kadar zengin olursam olayım o paraların bile 1 yılın sonunda benim pisikolojimi düzeltemeyeceği kesin. Iyyyy!
.
2-Kör olmak ve sağır olmak arasında nasıl bir seçim yapardınız?

Cevap: Çok zor bişey seçim yapmak ama sağır olmayı isterdim. En azından yavrumun büyüdüğünü görür dudak okumayı öğrenebilirdim.
.
3-Öleceğiniz anı bilmek istermiydiniz?

Cevap: Hayır o günün gelmesini beklemekten başka bişey yapamazdım galiba. Ama çoookkk uzun yıllar varsa eğer bilmek isterdim , çok kısaysa istemiyorum. Çünkü oğlum doğduğundan beri ölmekten çok korkuyorum :(
.
4-Bu gecenin son geceniz olduğunu öğrenseniz birine söyleyemediklerinizden dolayı üzülürmüydünüz?

Cevap: Söyleyemediklerim için değilde sımsıkı sarılamadığım sevdiklerim için üzülürdüm.
.
5-Eviniz yanıyor aileniz ve siz kurtuldunuz, son bir kez daha eve girme şansınız olsa neyi kurtarırdınız?

Cevap: Laptopumu. Çünkü onun içinde benim oğlumun 3 yıllık fotoları varrrr. Ama yine de şükrederdim bütün ailem kurtulduğu için.

3 yorum:

zehra 4 Mayıs 2009 12:24  

saol canım mımımı yanıtladıgın ıcın

Adsız 5 Mayıs 2009 01:25  

yeni okuyorum..çok geçmiş lsun canım..iyi olmasına sevindim Mert'in..:)

Mert'im 5 Mayıs 2009 01:35  

Ben teşekkür ederim Zehra cım. :)

Sevgili yaşamladans çok teşekkür ederiz çok zor günler geçirdik ama şükür bitti.

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP