5 Mayıs 2009 Salı

SUSAM SOKAĞI




Sevgili Gamzeli Annenin bloğunda gördüm benimde küçükken bayılarak izlediğim hala tüm kahramanlarını tanıdığım SUSAM SOKAĞI nı . Keşke tekrar yayınlansa çocuklarımız slak çizgi filmlerden kurtulsa :(

bende aynen yazısını paylaşıyorum haydi hepberaber destek olalım:)**

"Tırtıllar asla asla asla kahverengi bot giymez" lafını,
** Büdü'nün söylediği "sevdiğim sayı 6" şarkısını,
** Kırtasiyeci Nihat amcayı, Şen manav Zehra Teyzeyi, Tahsin Amcayı, Hakan abiyi, Zeynep ablayı,
** "halaaa hooopp tereyağlı ballı ekmek" diyerek sihir yapmayı,
** Her gün bir topun fırlatılmasıyla başlayarak "birkiüçdörtbeşaltıyedisekizdokuzononbir onikiiii" şeklinde saymayı,
** "Gün güneşli insanlar neşeli sen de gel oyna susam sokağı'nda..." jenerik şarkısını,
** Edi'yi, Büdü'yü, Kırpık'ı, Minik Kuş'u, Açıkgöz'ü, Kurabiye Canavarı'nı, Kurbağacık'ı,Özlediniz mi?
.
Ben çok özledim. Bu programla büyüdüm. Dişlerimi nasıl fırçalamam gerektiğini, hayvan sevgisini, görgü kurallarını, büyüklere saygıyı, insanları sevmeyi, sayı saymayı ve daha bi sürü şeyi bu program sayesinde öğrendim.
.
Çünkü çocuklar ebeveynlerinin öğretmeye çalıştığı şeylerden daha çok önemsiyorlar tv'de izlediklerini.
.
Sizin de bu programı özlediğinizi, tekrar yayınlanmasını ne çok istediğinizi biliyorum.
.
Çoğunuz bloglarınızda bu konudan bahsedip geçtiniz, "keşke yayınlansa, çocuklarımız da saçma sapan çizgi filmler yerine bunları izleyerek büyüse" dediniz.
.

Bunu bir mim konusu yapalım ve dağıtabildiğimiz kadar çok insana dağıtalım.
.
Bakarsınız koca çölde bir avuç kumdan fazlası oluruz. Denemekle ne kaybederiz?Tamamsa hadi o zaman;"Sür, sür arabanı, Gez sokakları.Keyifli, neşeli, tasasız çıkar hayatın tadını.."
:)Buraya tıklayın ve isteğinizi yazın.
.
Bende benim gibi tüm susam soakğı severlei mimliyorum ;
.
Yapmanız gereken;Bu konuyu blogunuzda yazmak,gönderebildiğiniz kadar çok blogger'a bu mimi göndermek,ve TRT çocuk iletişim formuna link vererek pasladığınız kişileri mail atmaya yönlendirmek.
.
Ve tabii blog yazarı olmayıp ta bizi takip edenler de. Sizler de yukarıda verdiğim linke tıklayarakTrt Çocuk Kanalı'na mail yollayın. Fazla vaktinizi almayacak emin olun...

1 yorum:

zehra 5 Mayıs 2009 05:13  

bence buda cok faydalı bır mım :)

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP