5 Eylül 2009 Cumartesi

Gün Ortası Haberleri...

Çokdan beri foto eklemediğimi farkettim . Yazıyı birazcık renklendirelim.


Uykudan uyanmaya çalışan kuzucuk...

Haaa bu arada bizimde hakiki organik bir bahçemiz var amaaaaa, bizde herbişeyleri yetiştiriyoruz orada ve pazardan sebze almıyoruz denilebilir. Hatta meyve bile var ELMA,İNCİR,AYVA ve ŞEFTALİ
Oğluşum hafta sonu kahvaltısı için tazecik biber topluyor


Ve biberiyle poz vermek istiyor ama sabah güneşinin yüzüne ! doğmasıyla
böyle bişey çıkıyor ortaya




Evet başardık yüzlerce parçalık legoları yaptık yani babamız yaptı.
Ama itinayla aynı akşam hepisi tek tek söküldü.


Ve birde bu yaz evde havuz maceramız vardı.
Havuza girmeyen ve oğlunuda sokmayan bir annenin çözümü bu.
Doldurduk havuzumuzu saatlerce çıkmadı benim yaramaz.
Kral I. Mert halkı selamlıyor


Bütün oyuncaklarımızı tamir bahanesiyle parçalayan bir oğlana işte
babamızın çözümü kople ayrılabilir ve tekrar vidaları yardımıyla
birleştirilebilir arabalar. Özellikle erkek annelerine tavsiyemdir.


Yaklaşık yarım saat önce Mert'i uyuttum hala güçsüz ve hiç bir şey yemiyor sadece 2 dilim sucuk ve 2 büyük kupa ıhlamur içti başka bişey istemiyor :( Gerçi terlemeye başladı bu yavaş yavaş toparlanacağının göstergesidir .

Bende oğluşum uyumadan önce evi süpürüyordum yatak odası, çalışma odası ve koridoru süpürdüm baktım uykusu geldi gürültü yapmamak için kapattım süpürgeyi ,aldım laptopu elime biraz çalışmayı düşündüm. Koydum DVD ye romantik komedi tarzında bir film geçtim tv nin karşısına.

Akşam iftar için hiç bir şey hazırlamadım henüz, evin temizliğide bitmedi :( yemek için patlıcan musakka ve makarna yapmayı düşünüyorum, neyse ki günler uzun ezana daha çokkkk var. Çorbamı akşamdan yapmıştım zaten belki Mert içer diye.

Hımmm bu arada canım acaaip mercimk köftesi istiyor, şöyleee acılı acılı ne güzel olurdu. Hemen becerikli hanımların sitelerine bakıp bir tarif almayı düşünüyorum.

2 yorum:

Hersey Onlar Icin 9 Eylül 2009 13:54  

allah o na benim kocamin istahini versin insallah , bak nasil iki gunde ayaga kalkiyor
Kiyamam yaaa :(

Bu arada o bahsettigin haset insanlardan burdada cok var malesef.Allah hepsinden korusun bizi

Geeri geldik bu arada ...ama gizledik kendimizi elimizden geldigi kadar :)bide ozelden kacalim dedik

sevgiler

Bekir Mert & Metehan 11 Eylül 2009 07:48  

Mert'in iyi olmasına sevindim. Şu iştahlarıda acılsa daha mutlu olucaz. Bizde aynı problemi yaşıyoruz. Güzel yorumun için teşekkür ederim. İnterneti kapattık. Cep telefonun dan takip ettigim için yorum yazamıyorum. Mete'nin dogmasına az kaldı gün saymaya başladık. Hayırlı haberleri veririz yakında. Sevgiler

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP