4 Eylül 2009 Cuma

Hastalandık :(((

Offf malesef 2 günden beri keyfi yok kuzumun, geceleri hafif ateş yapıyor ve olmayan iştahı tamamen azaldı.... Bu akşam iftarda bir arkadaşımıza davetliydik pilavı çok sevdi tam ohh yiyiyor diye düşünürken birden kustu. Apartopar eve döndük .

Eve gelince yayla çorbası yaptım ama içiremedim birazcık süt içti ve yattı. Arasıra kontrole gidiyorum odasına şimdilik bişey yok inşallah rahat bir uyku çeker yavrum.

Yarında ben iftara misafir almak istiyordum ama böyle giderse zor galiba neyse hastalığımızı atlatalımda artık önümüzdeki hafta sonu falan alırız bizde....
.
HERKESE HAYIRLI RAMAZANLAR

2 yorum:

Yasemin 5 Eylül 2009 03:32  

geçmiş olsun Allah acil şifalardan versin

GAMZELİ ANNE 5 Eylül 2009 03:59  

canım ya çocukların hastalığı başka hiç bişeye benzemiyo..dünya duruyo ssanki...hiç iyleşmicelermiş gibi geliyo...sizede çok geçmiş olsun canım...biz biraz daha iyiyiz ..benimki de hiç bişey yemedi kaç gündür..akşam iki lokma yedi o kadar ...birde allahtan beni emiyo halen yoksa daha kötü olcaktı...görüşmek dileğiyle sevgiyle ve sağlıkla kalın:)

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP