28 Nisan 2008 Pazartesi

Gezi Fotoları


Blok olayını çok sevmeme rağmen, işten güçten zaman ayırıp bir türlü gerekli güncellemeleri yapamıyorum. Malesef işten geldikten sonra eve ve oğluma yetişemiyorum, hep koşturmaca şeklinde devam ediyor günlerim. Hafta sonları ona keza temizlikti, yemekti, oyundu sürekli aynı tempo. Neyse ki; işten biraz zaman buldum şu geçen hafta sonu yaptığımız kısa trakya turunun fotolarını ekleyivereyim :P






Cumartesi akşamı: Annane,dede ve dayımızı bekliyoruz birazdan bizi almaya gelecekler ve teyzemizin oğlu Rıfat ı ( Asker )görmeye kırklareline gideceğiz. Çok sıkıntılı bir akşam geçirdik o akşam önce yemek yerken Mert ekmeği fazla ısırdığı için yutamadı ve kustu. Halılar silindi. Daha sonra hadi çocuğun midesinde bişey kalmadı biraz muhallebi hazırlayayımda arabada uyurken biberonla içireyim dedim amaaaa benim yaramaz minnoşum ocağın üstünde o kadar çok dikkat etmeme rağmen kaseyi çekmeye çalıştı onu ittirdim ben kaseyi kucakladım ve olan oldu kaynamakta olan tüm muhallebi üzerime geldi Allah tan ona hiç bir şey olmadı. Yandımı diye bakmaktan sağına soluna kendi kolumun yandığını bile anlayamadım. Ama neyseki şükürler olsun çok ucuz atlattık.
Neyse ; artık bez kullanmıyoruz şubat 2008 den bu yana, kendi isteğiyle oğlum tuvalete gidiyor. Çok korktuğum tuvalet alışkanlığını bööölece kolayca atlattı benim akıllı oğlum. ( Bkz. yukarıdaki resimde oğluşko anniii çişşş batıyomm bak deyip banyo kapısını itmektedir.)

0 yorum:

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP