25 Mayıs 2009 Pazartesi

Eskilerden bir demet

Büyükannemizin evinde toplandık nişandan 2 gün önce . Şeker almıştık yani alınırmış salonda kapıda tutmak için, anem bir hata ederek şekerlerden bize ikram etmek istedi tabii Mert şeker havuzu oluşturdu ve içinde eşindi. Yukardaki fotodada kurtarıp sakladıklarımızdan kalanar var :D

Hep bu oğlanın eli kalem tutmayacak derdim ( gerçi yine adam gibi tutmuyor bkz. yukardaki foto) ama yanılmışım bu aralar sürekli ders çalışıyor oğluşum. Önce bir araba yapılıyor sonra üzerine koca kafalı uzun bacaklı insanlar çiziliyor. Kendi çocuğumya ondanmıdır nedir çok beğeniyorum ben hatta abartıp tüm çizdiklerini dolaplara duvarlara yapıştırıyorum.



Kocacım ve ben A.ydın yolundayız. Nişana kardeşim,eşim, kuzenlerimiz Rıfat ve Gözdeyle önden gittik biz malum saç-baş. Sabahın 6 sında çıktık yola bir benzin istasyonunun cafe sinde kahvaltı yaptık sonra devam . Yukarıdaki fotoda a.ydına çok yakın bir yerde çekildi her yer çiçek içindeydi dayanamadık attık kendimizi.


Gözde-Kardeşim ve bendeniz


Bunlarda götürdüğümüz nişan hediyeleri


Bu tepsi örtüsüne bayıldım sadece boncuktan yapılıyor. F.atmacığım ellerine sağlık


Şu yeşil olanda pike takımı annem onu nişana bir hafta kala eski bir komşumuza ördürdü, çokda güzel oldu güle güle kullansınlar artık.


3 çift terlik 2 çift ayakkabı aldık umarım beğenmiştir.


Bunlarda yemeniler ve havlular annem biraz abartmıştı olayı. Her gelen ooo kayınvaliden çeyizini düzmüş senin bişey almana gerek yok diye takılıyorlarmış.


Havlular....



Nişandan sonra 1 gün kaldık ertesi gün ilçeyi gezdik ve Mert çiftçi oldu :D





Hercaileri koklamaya bile çalıştı.



2 yorum:

firdevs 27 Mayıs 2009 12:43  

annen iyi bir kayinvalide adayi :)gelinler sever hediyeyi filan dimi ama ? :)

mert cok tatli . hep duz ve gur sacli oglum olsun istedim ama , kismet :p birinin saci duz ve ciliz ,oburu zati koyun :))

kadresine ve nisanlisina omur boyu mutluluklar :)

Mert'im 28 Mayıs 2009 02:24  

Mert'inde saçları bebekken çokkk seyrekti bende anlamadım sonra maşallah birden bire gürleşti.

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP