28 Mayıs 2009 Perşembe

Sarı saç merakı

Tam da şu j.ennifer ablamız gibi olsun istemiştim hep saçlarım sarı röfleli amma çiğ sarı değil yani biraz doğal görünen fakat hiç cesaret edemedim buna. Neysem bir gün hep röfle kullanan bir arkadaşımın gazına gelerek röfle yaptırmaya karar verdim.
.
Ama bir sorun vardı acaba hangi kuaföre yaptırsak ? Bizim burada da kuaförler çokk pahalı zannedersin ki İs.tanbul'da sosyetik bir kuaföre gittin. Biz iki zeki arkadaş A.skeri kampta yaptırmaya karar verdik uygunya o bakımdan. Ama öyle böyle uygun değil hemen hemen 9-10 kat fark var arada bu kadar yanii :)
.
Bir akşam iş çıkışı gittik çocukları annelerimize bıraktık bizde tın tın kuaförün yolunu tuttuk. O zamanlarda öyle güzeldi ki saçlarım hem uzun hem doğal rengi neyse kuaför amanda bu saça çok güzel olurda tam röflelikte falan filan şişirdi beni ve o gazla yap benim kafamda soru işareti falan neyim kalmadı.
.
İşlem bitti saçıma fön çekti falan bu kadar açık olmasını istememiştim ama arkadaşımın ve orada bulunanların beğenmesiyle " iyi oldu heral" dedim. Ama ertesi gün gün ışığında bakınca durumun vehametini anlamış oldum . Uç kısımlar iyiydi ama kafamın tam üzerindeki saçlar beyaza yakın olmuş zaten açık tenli olan beni ölü gibi yapmış. Dehşete kapıldım ama işede gitmek zorundayım. Giyindim çıktım ama işyerimdeki herkesde aynı tepki " Hıyyyyy ne yaptın saçlarına" . Bunu böyle 2 gün yaşadım karabasan gibiydi aynen.
.
Normalde para mara hesabı yapmayan ben en önemli konu olan saçlarımda 3 kuruştan kaçarken bana 13 kuruşa patlamıştı bu mevzu. Sonra tın tın gittim o pahalı amannnn boşver dediğim kuaförlerden birine tekrar yaptırdım tabiki tam olarak tutmadı 1 ay sonra tekrar röfle attırdırdım. Ama yine alışamayıp en güzel renk kendi rengim diyerekten açık kumrala boyattım gitti. O sarı saçlarımla olan hallerimden 1 adet fotom bile yoktur benim.
.
Bir daha yaparmıyım assslaaaaa diyemiycem çünkü sarı saçlı halimi çok beğenen bir arkadaşım beni yavaştan yavaştan ateşlemekle meşgul , yine bir deli halime gelirmi bilmem.
.
Bu konu nerden çıktı ; Efenim şurdan çıktı yukardaki hatunun fotosunu gördüm nette ondan şeyettim.

0 yorum:

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP