29 Mayıs 2009 Cuma

Temizlik zamanıgeldi :)

Yarın temizlik zamanı ....
Sabah 9 gibi boyacı gelecek Mert şu anda annemde, benim evi toplamam gerekirken
ben arkadaşlarıma yorum yazıyorum ve çayımı yanıma koydum
laptopumu kucağıma aldım A.şk Tutulmasını izlemeye hazırlanıyorum.
Allahım sen bana akıl fikir ver....
.
Ama napıyım çocuklu ve çocuğu gece yarısı yatan+ çalışan bir anne olunca
böyle ender bulunan durumlarda aylardır hayalini kurduğunuz
filmi izlemeyi trcih edebiliyorsunuz :D
.
Herkesi öptüm ben kaçtımmmm

2 yorum:

zehra 29 Mayıs 2009 14:32  

anın tadını cıkart bencede
yarın ıcınde kolay gelsın :)

Mert'im 1 Haziran 2009 08:56  

Teşekkür ederim canım. Temizlik zor iş ama sonrasını düşününce kesinlikle değiyor.

links

About This Blog

links

About This Blog

Blogger templates made by AllBlogTools.com

Back to TOP